יום שני, 11 ביולי 2011

נועה בת שלוש

השבוע חגגנו יום הולדת לנועה. התזמון מעניין שכן בדיוק השבוע גיליתי שלהודים יש לפעמים שני תאריכי יום הולדת. לחלקם יש את תאריך היום ההולדת הרשמי שמשמש עבורם כמפתח לבתי ספר מסויימים וכנראה לעוד אילו טריקים לשבירת מחסומי בירורקרטיה, ובנוסף יש את התאריך האמיתי.
באמדוקס אוהבים לחגוג את ימי ההולדת לפי המיטב המסורת שבה כולם דואגים לבעוט לבחור המסכן בתחת. אני אפילו לא רוצה לדעת איך חוגגים יום הולדת לבנות באמדוקס, אבל בטוח שיצא לי לראות. אדאג לעדכן. יפית ד"א טוענת שבטח לא חוגגים, כי המשפחה כל שנה מתבאסת שיש להם בת ולא בן זכר.

נועה וחברי צוות המלון במסיבת "הפתעה" שארגנו לה, היה לנו ניחוש פרוע שזה מה שיקרה כאשר כל עובד מלון שאל אותנו אם יש לנועה יום הולדת ביום רביעי. תמונות באדיבות צלם הבית: מנכ"ל המלון :)




בתחילת השבוע מצאנו דירה. בגדול בפונה יש שני איזורים מרכזיים שבהם גרים רוב המערביים: Koregon Park ו- Kalyani Nagar. הבעיה עם איזורים אלו שהם גובלים בפסי רכבת שמספקים רעש רקע של צפירות שמזכירות את האזעקות בארץ ומרבית הבתים האחרים הם ליד נהר דלוח שמהווה מקום מועדף ליתושי הסביבה, שאר הבתים הם פשוט ישנים ולא בסטנדרטים שחיפשנו. בכל מקרה כמעט התפתינו לגור באיזור אחר אך לבסוף מצאנו את הבית המיוחל וביום שישי הקרוב נעבור לדירה. מציאת דירה באיזור מבטיחה של יכולתה של יפית למצוא מישהי לשתות איתה קפה בכל בוקר... החיים קשים.
שלושה וחצי שבועות כבר חלפו, ואחנו מרגישים מקומיים. כך שאם תשמעו אותי צועק על יפית לשים נעליים כשיורדים למטה תבינו למה. למזלי, יפית עדיין לא אוכלת בצל חי בארוחות, מה שדי מקובל פה.

 
נועה ב- Hidden Valley, שעה וחצי מפונה 

בארץ: סטייקים, בהודו: אלים

בפוסטים הבאים: תמונות הבית החדש בלווי עצות שימושיות למגורים בהודו, חברתנו החדשה מטקה גופטה ועוד. אל תפספסו ותעשו Like.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה