יום רביעי, 27 במרץ 2013

חג הצבעים - הולי 2013


אני כותב אליכם שורות אלו כאשר אני בתוך לול התרנגולות בביתי. מוקף בתשע בנות משפחה (משפחתי ומבקרות מהארץ). תאמינו או לא, בא לי לעבוד בסוף השבוע, אפילו אם אין עבודה. רק לברוח, לברוח, לברוח. זה לא שיש לי משהו נגד הבנות, להיפך. הבעיה היא כאשר כולם ביחד. טוב, אני מתחיל להסתכן בנידוי מהמשפחה, בואו נעזוב את זה ונעבור לחג ההולי.

ללא קשר לקטע הקודם, שמתי לי מספר מטרות השנה לחג ההולי ואני שמח לבשר שאת כולם השגתי. המטרה הראשית הייתה להאכיל את קרן (אחות של אשתי) בצבעי הקשת. בוצע ובגדול.
המטרה השנייה, לגרום למירב (עוד אחות של אשתי) סבל. אפשר להגיד שבוצע, ראו תמונה :)
והמטרה השלישית היתה לגרום לילדות להשתתף בחגיגה לאחר ששנה שעברה הן קצת חששו וגם פה אל דאגה, המטרה הושגה ובגדול.
 
קצת הסברים לגבי התמונה הבאה -
האובייקט: מירב, אחות של אשתי. הרגל מצד שמאל - שלי. היד האדומה של מירב - זה לא דם.


שיהיה חג שמח, גופטה + 9 תרנגולות.
 
יפית הקטנה



התרנגולות
 



לבנה, חמתי הקולית

3 תגובות:

  1. אחד הפוסטים היותר כייפים לקרוא, ממש הרגשתי שם וחבל שלא הייתי. מתה לבלות הולי בהודו!!!

    השבמחק
  2. I was already missing HOLI, you made me miss it more, awesome pics

    השבמחק
  3. This is good to see...you enjoy more than we do every year:-)

    השבמחק